چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

ماسکهای کشف شده چرا بدست مردم نمی رسند؟
گرفتن پرینت
کد خبر: 9435  |   تاریخ انتشار:04 مارس 2020   |   نویسنده: علیرضا شوکتی

به گزارش چوبر نیوز، روزانه تعداد زیادی ماسک و لوازم بهداشتی از انبارها و فروشگاهایی که این کالاها را احتکار یا به نوعی گرانفروشی کرده اند کشف و توقیف می شود، اما سوالی که برای بسیاری از هموطنانمان پیش می آید این است که این کالاهای مکشوفه چرا پس دست مردم نمی رسد.

اموال مکشوفه توسط تعزیرات حکومتی بدون کم و زیاد با ثبت تعداد دقیق در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار میگیرد تا ابتدا در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و سپس داروخانه ها توزیع شود. با این حال و با توجه به نیاز بیمارستانها به ماسک بنظر میرسد هنوز کالای بهداشتی مورد نیاز بیمارستانها کاملا تامین نشده است تا اقلام مازاد دراختیار داروخانه ها و مردم قرارگیرد.

از طرفی بیشتر کارخانجات تولید ماسک الان بصورت سه شیفت در حال تولید هستند و قرار است با حمایت وزیر صمت حتی زمان صدور مجوز موقت تولید ماسک یکروزه شود تا ضمن افزایش تولید و عرضه این محصول در جامعه نیز تسهیل گردد.

این در حالی است که طبق گفته محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، طی یک هفته گذشته “۵ میلیون ماسک پنج کانتینر دستکش کشف شده است، و این امار و اخباری که هر روز از کشف کالای بهداشتی به گوش میرسد ضرورت نظارت دقیق در توزیع اقلام بهداشتی در سطح جامعه را می طلبد.


برچسب‌ها:
  1. یاقوتی گفت:

    واقعا نمی دونی.
    داداش زن و بچه شون مهمتر از مردمه. دلت خوشه توهم بابا

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876