چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

خاموشی ۶۰ شعله روشنایی محور آستارا – تالش رفع شد
گرفتن پرینت
کد خبر: 8702  |   تاریخ انتشار:19 فوریه 2019   |   نویسنده: آرتمیسا جهانی

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: خاموشی ۶۰ شعله روشنایی جاده دو طرفه این شهرستان به سمت تالش تا محدوده قره سو، به منظور رفع تاریکی در شب و سهولتتردد وسایل نقلیه برطرف شد.

به گزارش چوبر نیوز به نقل از ایرنا، رمضان دانش با اشاره به رفع قطعی برق در جاده آستارا به تالش گفت: تا محدوده روستای قره سو و حوزه استحفاظی این شهرستان، بالغ بر ۶۰۰ شعله چراغ وجود دارد که نگهداری آنها مستلزم بازدید و بررسی مستمر است.
وی ادامه داد: در آستانه تعطیلات نوروزی پاکسازی حریم و جاده آستارا به تالش تا حوزه استحفاظی این شهرستان، به منظور آماده سازی محور برای استقبال از گردشگران و سهولت رفت و آمد آغاز شده است.
دانش اظهار کرد: راه روستای هولستون آستارا روز گذشته به علت بارندگی و ریزش سنگ و خاک از کوه، برای ساعتی مسدود شده بود که با تلاش راهداران و بکارگیری ماشین آلات لازم باز شد.
او گفت: این اقدامات با استفاده از تجهیزات و امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا صورت می گیرد و ۱۴ دستگاه کامیون برفروب، نمک پاش، گریدر، لودر، بولدوزر و خودروی سبک در راهدارخانه بهارستان و کارگاه ماشین آلات راهداری استقرار یافته و نمک و ماسه برای بازگشایی جاده ها در یخبندان ذخیره شده است.
بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است.


برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876