چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
دهیاری خودکار محله:
مشکل نقص آنتن دهی موبایل در چوبر با جدیت پیگیری می شود
گرفتن پرینت
کد خبر: 7686  |   تاریخ انتشار:11 آوریل 2017   |   نویسنده: آرتمیسا جهانی

 

پس از انتشار خبری در چوبر نیوز در خصوص قطع آنتن دهی موبایلها در چوبر، مهندس ساجد نعمتی، دهیاری خودکار محله چوبر با ارسال جوابیه ایی به چوبر نیوز از پیگیری جدی این مشکل جهت رفع کامل آن خبر داده است که متن جوابیه عینا در ذیل منتشر می شود:

با سلام خدمت جناب آقای شوکتی عزیز
ضمن عرض تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای شما بزرگوار و همینطور تمامی چوبری های عزیز
بعد از اینکه مطلب مربوط به مشکل نقص و قطعی آنتن دهی تلفن های همراه را در سایت چوبر نیوز مشاهده کردم ، لازم دانستم مطالبی تکلیمی، خدمت شما ارائه کنم.
این مشکل حدود دوسال هست که بصورت نسبی ، گریبان گیر مناطق نسبتا دور از مرکز شهر بوده و از محدوده ی تقریبی روستای خلخالیان تا محلات بالا، ساکنان مناطق را با مشکل مواجه کرده است. و البته این مشکل از اوایل اسفندماه ۹۵ بصورت بصورت حاد در امد.
بر اساس وظیفه خود جهت رفاه حال ساکنان، این نواقص ابتدا بصورت حضوری و سپس بصورت نامه نگاری از طریق دهیاری خودکارمحله به خدمت بخشداری محترم بخش حویق ارایه شد و به محض مطلع شدن، بخشدار محترم شروع به پیگیری از طریق تماس و نامه نگاری اداری نمودند.
اما در روز های اخیر بدلیل ثبت نام شوراها و انتخابات ، کارهای اداری به کندی صورت میگرفت که انشاا… در روزهای آتی این پیگیری ها با شدت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت. امیدواریم نتایج مثبتی در نزدیکترین زمان ممکن حاصل شود.
با تشکر از شما


برچسب‌ها:
  1. سید حبیب اعجازی گفت:

    مهندس ساجد نعمتی، دوستت داریم

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876