چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

گلایه رئیس شورا و پاسخ فرماندار به نفوذ شبکه های تلویزیونی خارجی در بخش حویق و چوبر
گرفتن پرینت
کد خبر: 7374  |   تاریخ انتشار:23 دسامبر 2016   |   نویسنده: آرتمیسا جهانی

390725_674

به گزارش چوبر نیوز، فرهاد حیدرنیا رئیس شورای اسلامی شهرستان تالش با اعلام اینکه مردم بخش حویق شامل شهرهای حویق و چوبر و روستاهای  این بخش به هیچ وجه قادر به دریافت شبکه های تلوزیونی به بصورت آنالوگ نیستند ، در گفتگو با صریح خبر گفته بود شبکه های تلویزیونی همسایه (کشور آذربایجان ) به راحتی در این مناطق دریافت میشود.

وی این را هم اضافه کرده بود که در شهر چوبر زمین لازم جهت احداث دکل تلوزیونی دیجیتالی به صدا و سیمای گیلان از سه سال قبل اهدا گردیده ولی تا به حال اقدامی  از طرف ارگان مربوطه نسبت به احداث دکل تلوزیونی و نصب فرستنده دیجیتال نشده است و این مسئله از مطالبات به حق مردم بخش حویق است.

به همین خاطر فرماندار تالش در پاسخ به گلایه مردم بخش حویق  نسبت به عدم دریافت شبکه های تلویزیونی گفته : “درخصوص دریافت آنتن در بخش حویق، سال گذشته مبلغی گذاشتیم ولی تخصیص پیدا نکرد.”

وی اضافه کرده خوشبختانه امسال مبلغ ٢۵٠ ملیون تومان اعتبار تصویب و به صدا و سیما ابلاغ کردیم و در سال عمرانی ٩۵ انجام میشود.

این گلایه و پاسخ های زیبا در حالی رد و بدل میشود که تنها سه ماه از سال ۹۵ باقی مانده و خانوارهای این مناطق سالهاست سایه سنگین نفوذ شبکه های تلویزیونی همسایه و غیر همسایه را تحمل می کنند.


برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876