چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

پیام تبریک شهردار چوبر به مناسبت ۱۷ مرداد،روز خبرنگار
گرفتن پرینت
کد خبر: 6992  |   تاریخ انتشار:09 آگوست 2016   |   نویسنده: آرتمیسا جهانی

photo_2016-08-09_03-01-26

به گزارش چوبر نیوز، همزمان با روز خبرنگار شهردار چوبر پیامی به پاس گرامیداشت این روز منتشر کردند که متن پیام به شرح ذیل است :

خبرنگاری رسالتی است که با آگاهی سازی، افکار عمومی را در قضاوت سره و ناسره یاری می رساند و بی تردید دید جامعه را دگرگون می کند.
امروز جریان زنده اطلاعات با تیکه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگاران در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شهامت و آگاهی اهل زمان را افزون تر میکند.
خبرنگاران و قلم نگاران، قاصدان و بذر افشانان صداقت و صراحت اند که واژگان را هنرمندانه کاشته و درخت امید را به بار می نشانند و روز خبرنگار، روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است و تکریم خبرنگار، تکریم آگاهی و امید است.
لذا فرصت را مغتنم شمرده و از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه خبرنگاران تشکر و قدردانی می نمایم و این روز پاسداشت حق گویی و حق جویی و پاسداشت قلم را به همه آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

سید یونس هاشمی
شهردار چوبر

 


برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876