چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

ویترین غذاهای سنتی ایران در غذاکده امید تهران
گرفتن پرینت
کد خبر: 6641  |   تاریخ انتشار:13 مارس 2016   |   نویسنده: آرتمیسا جهانی

photo_2016-03-13_15-06-14

به گزارش چوبر نیوز، این روزها تا دلتان بخواهد رستورانها و کترینگ های جورواجوری در اقصی نقاط کشور و شهر و دیارمان به چشم می خورد . شکل و شمایل غذاهای ارایه شده در این رستورانها تقریبا یکسان است اما طعم و مزه واقعی آنها تنها وجه تمایز ویژگی آنهاست.

بسیاری از افرادی که حرفه آشپزی و رستوران داری را پیشه خود می کنند بیشتر از همه جنبه مادی و درآمد بالا را مد نظر دارند و بیشتر برنامه ریزیشان در این زمینه است. اما هستند کسانی که با عشق و علاقه مثال زدنی این حرفه را پیشه خود کرده و به عبارت دیگر زبانزد و نمونه در شغل خویشند.

چوبر یک مکان گردشگری در شمال ایران است که علاوه بر افراد توانمند در جذب گردشگر داخلی و بین المللی، افراد توانمند دیگری هم دارد که سلیقه و ذائقه این شهر توریستی را با تولیدات غذایی به ایران و جهان معرفی نمایند. برندها ،هنرمندان و مدیران صنعت غذایی چون گلستان، اکینچی، اصلی زاده، دانشی، آقاپور و غذاکده امید به مدیریت فردایی !!

«امید فردایی چوبر» هرچند که متولد و بزرگ شده تهران است ، اما به سبب حسن اخلاق و ادب و احترامی که پیش همه دارد برای بسیاری از چوبریها شناخته شده است . وی با علم کامل از حرفه رستوران داری، و عشق فراوانی که به شغل و حرفه اش دارد، ویترینی از غذاهای ایرانی را در رستورانی بنام  «غذا کده امید» در میدان پونک بنا نهاده که بن نظر می رسد ببه نسبت سنش، بسیار خوش درخشیده است. چرا که به غیر از مشتریان ثابت و همشهریان خود، انبوه رضایت دیگر ساکنان منطقه پونک را هم در تولید و فروش غذاهای سنتی این منطقه کسب کرده است.

فردایی هرچند در حرفه خود خوب درخشیده و در نظر افرادی که از تولیدات و غذاهای وی استفاده کرده اند ممتاز است، اما قصد توسعه و گسترش کار خود بصورت علمی و ملی دارد. وی با در نظر گرفتن اصل احترام به مشتری با ارایه بهترین خدمات در حین فروش سعی در جلب بیشتر مشتریان خود دارد تا اینکه بخواهد صندوق خود را پر کند. وی به این قانون پی برده است که کیفیت و خدمات عالی، خود بهترین تبلیغ است. به همین خاطر تلاش دارد تا با افزایش دانش خود و تمرین مشتری مداری این صنعت را در گستره جهانی توسعه دهد و برای نیل به این هدف برنامه ریزی هدفمندی را طراحی کرده که ابتدایی ترین آن رضایت تک تک مشتریان از کیفیت و خدمات غذایی اوست.

مشتریان غذا کده امید بدون توجه به زمان و مکان و حتی جیب خود، این نام را ملکه ذهن خود کرده اند و حتی میهمانیهای خود را هم به این غذاکده میسپارند، چرا که به کیفیت و خدمات آن ایمان دارند.

با توجه به سیاست مشتری مداری و توسعه و پیشرفتی که مدیریت این رستوران در نظر گرفته بعید نیست اگر به زودی این نام را در لیست رستورانهای زنجیره ایی بین المللی ببینید.

به امید درخشش بیشتر این هنرمند و مدیر توانمند صنعت غذایی در سطح ملی و  بین اللمللی !!

photo_2016-03-13_15-06-06

photo_2016-03-13_15-06-29

photo_2016-03-13_12-47-09

photo_2016-03-13_12-46-59

photo_2016-03-13_12-46-51


برچسب‌ها:
  1. عادل بقائي گفت:

    باآروزی موفقیت بیشتر.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876