چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

دومین همایش خیریه انفاق مهر چوبر برگزار شد
گرفتن پرینت
کد خبر: 2632  |   تاریخ انتشار:30 آگوست 2014   |   نویسنده: علیرضا شوکتی

 

 

به گزارش سایت شهر ساحلی چوبر  (چوبر نیوز) ، دومین همایش خیریه انفاق مهر چوبر با حضور گسترده مردم چوبر و هنرمندان سینما و تلویزیون به همراه مسئولان محلی برگزار شد.

ایرج نوذری ، عطیه غبیشاوی  و مهرزاد خیری از هنرمندان مشهور تلویزیون ، مهمان این مراسم بودند که به همراه  امیر باقری ، مهسا فرزان ، مونا جاهدی و سعید حسن پور در این مراسم شرکت کرده بودند.

در ابتدای این مراسم حسین نصرتی مدیر عامل موسسه خیریه انفاق مهر چوبر ضمن تقدیر و تشکر از حضور  مردم چوبر ، حمایت آنان را از موسسه ستود و گفت با حمایت گسترده شما عزیزان انشاا… ریشه فقر و تنگدستی از چهره شهرمان بکلی برچیده شود.

وی افزود : من این قول را می دهیم که از این به بعد بیشتر از این در خدمت مردم عزیز شهرمان باشیم.

در این مراسم نصرتی به پاس زحمات شهردار چوبر لوح تقدیری هم برای وی در نظر گرفته بود که توسط استاد ایرج نوذری به وی اهدا شد.

اهدا حکم معاونت فرهنگی موسسه به علیرضا شوکتی نیز بخش دیگری  از مراسم بود که  وی ضمن قدردانی از مردم ، از حضور هنرمندان در چوبر تقدیر و تشکر نموده و اظهار کرد : آقای نصرتی خودشان بزرگ هستند و همه را هم بزرگ می بینند… اما کاش  بجای من شخص دیگری را به این سمت انتخاب می کرد.

شوکتی افزود : کار کردن خالصانه برای مردم یک افتخار است و در رکاب بزرگ مردانی چون آقای نصرتی و دیگر عزیزانی که خالصانه برای رضای خدا خدمت می کنند، بودن، افتخاری بس بیشتر.

وی اضافه کرد : من از حسن نیت ایشان بینهایت سپاسگزارم اما اگر بجای من شخص دیگری که تواناتر و اشرافتر از من به منطقه باشد انتخاب می کردند خوشحالتر می شدم…

همایش با سخنرانی های کوتاه هنرمندان ادامه داشت که اجراهای زیبا و دلنشین خواننده پرطرفدار نسل جوان ، مهرزاد خیری در لابلای صحبتهای مدعووین زینت بخش این مراسم بود.

لازم به ذکر است که قبل از شروع همایش مراسم کلنگ زنی نخستین خانه اهدایی موسسه به یکی از نیازمندان نیز با حضور هنرمندان و افراد محلی برگزار شد که پرچم منتسب به ضریح مقدس حضرت امام حسین (ع) نیردر بین حضار به تبرک گردانده و زیارت شد.

DSC06267

DSC06272

DSC06273

DSC06235


  1. مهناز گفت:

    من بهمراه مادرم در مراسم شما شرکت کردم اما چند مورد بود که اگر گوش شنوایی باشه میگم:

    اینکه سالن خیلی گرم بود و رفتار برخی از ندید بدید هم که مزید بر علت شده بود.
    خیلی دلم می خواست آقای نصرتی ، شوکتی و فردایی را از نزدیک ببینم که دیدم . اما آخوند شهر ما نبود حیف.
    شوکتی و نصرتی واقعا همانطور که فکر می کردم آدمهای پر و با شخصیتی بودند. اما آنقدر سرشان شلوغ بود که ترجیح دادم از روی صندلی خودم بلند نشوم حتی سلام هم ندادم….

    صدا ی خواننده خیلی جذاب و جالب بود. لامصب خیلی هم خوشگل بود.
    هنرمندان اصلا آمادگی سخنرانی نداشتند یا شاید هم بی سواد بودند.چون چرت و پرت گفتند.

    نمی دانم آقای شهردار چقدر سواد دارند اما می خوام ازش بپرسم آقاجان مگه مجبوری اینقدر اطاله کلام کنی و تو حرفهای خودت هم گم بشی؟ آخه تو که پدر و پسر نوذری ها را نمی شناسی مجبوری خاطره تعریف کنی و سوتی در کنی برادر؟؟؟

    من نفهمیدم این پرچمی که درباره اش اینقدر تبلیغ می کردید چی شد؟؟؟

    • با سلام خدمت همشهری ارجمند
      از بذل عنایت و توجه شما نسبت به حقیر سپاسگزارم.
      تلاش و کوشش در راه خدا برای خدمت رسانی به خلق مومن خدا توفیق می خواهد که ان شاء الله خداوند متعال به حقیر و به همه محبان خدمت در راهش، این توفیق را عنایت فرماید.
      ان شاء الله همیشه موفق و سربلند باشید

  2. مریم گفت:

    سلام خسته نباشید در صورت امکان عکسای بیشتری از مراسم بذارید

  3. خواهر خوب گفت:

    مهناز خانم تر و خشک را با هم قاطی نکن خواهر گرامی ام.
    خیلی ها به بلند شدنت نیاز ندارند بلکه مودب بودنت کمی آنها راآرامتر می کند…
    این همه تلاش بخاطر شهر شماست و چه راحت شما خانم محترم همه را له کردید.
    شما که هنرمندان را بی سواد قلمداد می کنید و شهردار را بی تجربه ، می دانید آنها برای حضور در یک مراسم معمولی چقدر پول می گیرند؟؟؟؟ خواهر من آنها نه بخاطر پول و تفریح بلکه بخاطر خیریه آمده بودند .همان خیریه ایی که مطمعنم شما هنوز عضو آن هم نشده ید !!!! اما آنها چه سختی ها را تحمل کردند که کمک موسسه باشند و شما حالا….
    تو بدی های مراسم را ندیدی خانم…..اینکه همه برای تماشا و ایراد گرفتن آمده بودند و غافل از اینکه باید کمک یار موسسه می شدند…
    این را هم بگم خانمی محترم اگر در عکسها دقت کنی همان پرچمی که شما به طعنه از آن یاد می کنی ،کاملا واضح است که بعنوان تبرک در بین مردم گردانده می شود.
    چیزی که پدرم از مراسم افتتاحیه خانه اهدایی و زیارت پرچم امام حسین ع تعریف می کرد خیلی بیشتر از آن بود که افرادی چون بعضی ها بتوانند آن را درک کنند.

  4. خواهر خوب (مهری) گفت:

    جناب نصرتی
    همشهری پرتلاش و دلسوز چوبر ،
    از زحمات بی دریغی که برای مردم چوبر بخصوص برای نیازمندان می کشید بینهایت ممنونیم.
    من و خانواده ام به روح بزرگ پدر و مادرتان مرحوم ( روقیه خاله مهربان) هزاران صلوات می فرستیم.
    دلسوز گرامی، ما چوبریها قدر زحمات بی حد و اندازه شما را می دانیم.
    زنده د باشید

  5. خواهر خوب (مهری) گفت:

    جناب علیرضا شوکتی
    خبرنگار فعال و پرتلاش و افتخار منطقه ، انتصاب بجا و شایسته شما را به معاونت موسسه صمیمانه تبریک گفته و موفقیت روز افزون شما را از خدا خواستاریم.
    بنظرم آقای نصرتی و همکارانشان بهترین انتخاب را کردند ، چرا که قدر زر زرگر بداند….

  6. مهناز گفت:

    من عادت ندارم جواب هر کس و بی کسی را بدهم به وقتش جوابتو مردم خواهند داد خواهر خوب بعضی ها…
    اما به راستی مسءولان شهرستان تالش اون روز کجا بودند؟؟؟؟
    من با آقای بقایی موافقم اما …

  7. مهناز گفت:

    راستی کسی می تونه بهم جواب بده که cd مراسم و مخصوصا خواننده خوش چهره و خوش صدا را از کجا می تونم تهیه کنم.

    آقای شوکتی تبریک ما را هم اگر خواستید پذیرا باشید. البته شاید این سمت و تجلیل از شما چندان به چشم نیامد در روز همایش اما مردم ازت انتظارات بیشتری دارند.

  8. قلی پور گفت:

    آقای شوکتی من نظراتم کمی تند اما واقعیت داره.
    مطمئنم نظر منو تایید نمی کنی چون به ضرر شما و برخی هاست که با انتقاد پذیری خیلی فاصله دارند. می دانم جرات انتشارش را نداری حداقل در جریان باش.
    ۱- شما با سر و صدای زیاد ۴ تا هنرمند دعوت می کنید که زیاد هم مطرح نیستند وبا اون مردم را گول می زنید که برای موسسه تان پول بریزند اونوقت معلوم نیست این پولها را چکار می کنید؟
    ۲ – هرچی مخاطبی بنام مهناز می نویسد پس از سانسور منتشر می کنید که مبادا منافع شما را به خطر بیاندازد. اگر راست می گویید همه این حرفهایم را منتشر کنید . می دانم منتشر نمی کنید چون می ترسید …
    ۳ – تو سایتتان از پیر و پاتالها می نویسید اما جوانان را اخ می دانید و دوست دارید مورد توجه پیر و پاتالها باشید.
    ۴ – حرف حقیقت تلخه نه؟؟؟ شما و نصرتی کنار گود نشستید و می گید لنگش کن …. برادر شما که چوبر نیستید چگونه می خواهید مشکلات چوبر را حل کنید ؟
    شما که توی خانه های مجللتان در تهران کیف می کنید و ماشین های آنچنانی سوار می شوید چه می دانید من وامثال من اینجا چی می کشیم ؟ شما چه می دانید مشکلات ما چیه؟؟؟ می دانید برخی ها فقط دنبال اسم و مقام و سمت هستند… می دانید اعضای شورا چرا با هم درگیرند… اصلا می دانید خود شورا چه مشکلاتی دارد؟ اصلا می دانید اختلافاتشان سر به فلک کشیده و چوبر را به حال خود رها کرده اند….
    می دانید در چوبر میدان زده اند اما بدون کارشناسی و اصولی…. که کلی بودجه هدر رفته و حالا مانده اند که چگونه اصلاحش کنند. شما از هیچی خبر ندارید فقط ادعا می کنید برادر…
    شما از آنها نمی نویسید چون آر می دانید از خودتان بد بگید. آقاجان ما که می دانیم همه شما باهمید… در مراسماتتان از شهردار تقدیر می کنید اما ازش نمی پرسید که مردم زباله ها را چه کنند، کانال کشی آبها چه شد ، ول کردن زباله ها در کاجستان چرا….چرا… و چرا….
    وضع حجاب و پوشش برخی ها در چوبر غوغا می کند آنوقت شما ی خبرنگار می گید گردشگر به چوبر بیاد و بد حجابی را گسترش بده ؟؟؟؟؟
    آقای شوکتی ما هیچ خیری از این گردشگران ندیدیم که شما اینقدر تبلیغ می کنید….لطفا ما را به حال خودمان بذار و کلاس کارتو به رخ ما ها نکش…
    اون برنامه ایی هم که ازت تو تلویزیون پخش میشه آنقدر یخند و بد اجرا می کنی که موقع پخش برنامه هات من تلویزیونو خاموش می کنم و ترجیح می دم رادیو گوش کنم تا اینکه تو تلویزیون یخ ببینم.

    • پاسخ:

      ما بارها اعلام کرده ایم که نه طرفدار کسی هستیم و نه قصد تخریب کسی را داریم.
      و این را هم بارها اعلام کرده ایم که ما مستقل هستیم و این سایت هیچ مراوده کاری ، مالی و حتی رفاقتی با هیچ موسسه یا ارگانی که شما نگرانش هستید ندارد.
      و همین جا تاکید می کنیم که سایت شهر ساحلی چوبر تا کنون هیچ یک از نظرات مخاطبانش را سانسور یا حذف نکرده است در حالی که بنابر مقررات رسانه های مجازی می تواند نظرات فاقد مشخصات کامل را حذف نماید که ما این کار را هم بخاطر شما نکردیم.

      ۱- دوست عزیز شما گفتید که چند تا هنرمند دعوت میکنند و هزینه ای را جمع اوری می نمایند ولی نمی دانید هزینه کجا مصرف می شود
      خب عزیز گرامی ، شما اگه در خبر ها دقت کرده باشید از همین هزینه های جمع اوری شده اولین خانه اهدایی برای نیازمندان توسط خیریه اقدام شد. علاوه بر آن همان هنرمندانی که شما هیچ شناختی در مورد آنها ندارید برای یک مراسم حتی در خود تهران کمتر از ۱۵ میلیون نمی گیرند در حالیکه هنرمندان به این بزرگی فقط و فقط بخاطر رفاقت با آقایان نصرتی و شوکتی ، بطور کاملا مجانی به چوبر می آیند که این حرکت جمعی شایسته تقدیر است نه انتقاد عزیز دل.

      ۲-دوست عزیز هر سایتی پیرو قوانینی هست که باید به آن عمل نماید ، با این حال ما تا کنون هیچ مطلب یا نظری را سانسور نکرده ایم. که اگر غیر از این است لطفا اشاره نمایید. مهناز یکی از مخاطبان بروز سایت است که ما از همین جا از نطر لطفشان تشکر می کنیم. اما تایید نظر ایشان در یک مورد با تاخیر انجام شد که خود وی طی تماسی با اقای شوکتی سوء تفاهمات را بر طرف و نظرشان هم تایید شد.
      ۳-دوست عزیز همین افرادی که بهشون با جمله پیر و پاتالها حمله کردید شناسنامه چوبر هستند.

      ۴- خب دوست عزیز اینطور باشه رئیس جمهور هم در تهران هستند چطور مشکلات استان گیلان/اهواز و… حل میکنن.

      دوست عزیز ماها که با هم دشمن نیستیم اولا وظیفه شهردار رسیدگی به اوضاع شهر است در صورتی که در این مدت که ایشان عهده دار این سمت شده اند بیش از حد و توان خود برای چوبر مایه گذاشته اند که عمکرد درخشانی هم دارند که این نه از چشم ما و نه از چشم مردم چوبر پنهان نخواهد ماند.
      شهردار نه نیازی به تعریف و تمجید من و شما دارد و نه با این حرفهای تند و زننده شما از راه خود باز می ماند تقدیر از شهردار پر تلاش چوبر کمترین کاری بود که موسسه خیریه چوبر انجام داد.

      گردشگرا میشه گفت یکی از منبع های پر درآمد شهری است هرچه بیشتر باشد درآود شهرداری بیشتر و دست باز تر برای توسعه شهر.
      شما از گردشگر خیری ندیده اید چون نمی دانید گردشگر چیست و چه سودی برای منطقه دارد.
      و اما در مورد برنامه آقای شوکتی در تلویزیون اولا ایشون مایع افتخار چوبر و چوبری هستند اما اینکه برنامه هاشون گفتید یخ هستند خب این از دید شماست هر کس به گونه ای برداشت میکند.
      توصیه:
      قبل از دادن دیدگاه متن خود را مرور بکنید ببینید چی هست و چی نیست!!!!
      باتشکر مسئول فنی-علیرضا دبیری

  9. بهرام گفت:

    سلام خسته نباشین شنیدم چوبر بارون اومد خوش بحالتون……
    عکسهای جدید بزارین خواهشا

  10. ناشناس گفت:

    آقای قلی پور به قول شما آن پیر پاتالها در واقع نور چشم ما هستند من واقعا به خاطر بعضی حرفای شما متاسفم

  11. بهرام گفت:

    با سلام میشه اینهمه باهم دشمنی نکنین اینو فکر کنین همه بزرگ شده ی چوبریم من از این سایت خیلی راضی ام یه چیزی هم بگم این
    رحلی من منتظره عکسای بیوک آقا محله هستم مرسی

  12. کریم زاده گفت:

    جناب شوکتی
    دلگیر نشو از حرفهای کوته نگر نادانان ، آنها سالهاست به هوای بارانی می گویند هوای خراب !

  13. کریم زاده گفت:

    من به عنوان یک چوبری واقعا دلم گرفت از حرفهای این دوست گرامی که بیرحمانه به دو نفر از عزیزانی که مایه افتخار چوبر هستند تاخته بود.
    افسوس و صد افسوس …
    تا زمانی که دیدگاه وتفکرتان بمانند قلی پور باشد باید فاتحه اون شهر را خواند.
    نصرتی و شوکتی کاری که در چوبر کردند ، چهره شهرچوبر را در کشور درخشان و بیش از ۲۰ سال توسعه چوبر را جلو انداختند . چرا که امروز بسیاری از هنرمندان مطرح کشور آستارا رانمی شناسد اما از چوبر خاطره دارند…
    من نگرانم…
    من نگرانم این عزیزان که خالصانه کار می کنند دراثر کوته فکری برخی ها عطای چوبر را به لقلیش ببخشند و …
    من آنقدر از حرفهای این دوستمان (قلی پور) ناراحت شدم که تا ۴ صبح خوابم نبرد….
    واقعا به این افراد چه می توان گفت؟؟؟

  14. عادل بقائی گفت:

    دردنیای امروزی کمتر کسی پیدا می شود از وقت ،مال،انرژی خود برای خدمت به خلق خدا صادقانه وخالصانه استفاده کند، ولی ما امروز شاهد یک رویداد عظیم در شهر چوبر هستیم رویدادی که افراد برگزیده خدا بخاطر خشنودی خدا پا به عرصه گذاشتند و برای بندگان لایق خدا از جان ومال خودشان مایه می گذارند، تا فقر و نداری را از چهره ی مردم این شهر پاک کنند،آفرین به این عزیزان که به تنهایی وبدون حمایتهای سازمانی و ارگانی در تکاپو هستند ، بنده در همایش۹۳/۶/۶حضور داشتم و شاهد غریبی این عزیزان بخصوص آقایان نصرتی و شوکتی بودم !غریبی به این معنی که هیچ کس از مسئولین شهری (باستثاء بخشدارمحترم و شهردار محترم چوبر وسایر عزیزان.)اعم از فرماندارتالش، فرمانده هان ارشد نظامی منطقه، رئیس کمیته امداد و بهزیستی تالش ودیگر اشخاص حقوقی که می توانستند در این همایش حضور داشته باشند که آقای نصرتی با تمام مظلومیت در جلوی میهمانان هنرمند دعوت شده شرمنده نمی شد.! اجرت با امام حسین(ع) برادر !!

  15. عادل بقائی گفت:

    باسلام خدمت آقای قلی پور .
    برادر عزیز ! قبول داریم که انتقاد یکی از سازنده ترین ابزار برای هدایت افراد و جامعه است ،انتقاد شما هم بعنوان یک عضو این جامعه مورد پذیرش است! ولی منصفانه نیست که بعضی از حرفهای توهین آمیز را از باب انتقاد بیان کرد و ازمخاطب هم انتظار اصلاح عمل ، مخاطبان شما از دید اکثریت جامعه مورد اعتماد و محترم ومایه افتخارهستند،واحترام آنها لازم است ، ودر مورد راه اندازی موسسه خبریه شهر چوبر هم لازم بذکر! است این موسسه به نیت خیر و در راستا ی کمک و یاری رساندن به افراد بی بضاعت از طرف نیک اندیشان و خیر خواهان شهر چوبر با هدایت آقای نصرتی بنا شده , و هر شخصی در توان خود می تواند برای حل مشکلات معیشتی این منطقه از این طریق کمک کند،حالا برداشت شما چیست !!، الله واعلم

  16. ناشناس گفت:

    آقا/خانم/ کریم زاده کاملا با این حرفتون که فرمودین( آنها سالهاست به هوای بارانی می گویند هوای خراب !) موافقم

    • مهسا محمدی گفت:

      واقعا جمله قشنگیه…
      منم دلم می خواد شهرمون خیلی پیشرفت کنه و برای این به عزیزانی چون شوکتی نیازمندیم. آقای قلی پور نظر شخصی شان را گفته اند تو دلخور نشو. همشهری پرتلاش ما.

  17. مهناز گفت:

    آقای قلی پور خیلی تند می ری بابا پیاده شو با هم بریم.
    همه رو لونگی کردی که آرکاداش…
    بابا بیچاره شوکتی رو چیکار داری. برو به اونایی بتاز که خودشونو به اون می چسبونن تا اعتبار کسب کنند. اون بنده خدا که کاری به کار کسی نداره و مورد تایید رسانه ملی است که برنامه اجرا می کنه. اتفاقا برنامه هاش خیلی هم جذابه و دیدنی. اگه منظورت مغرور بودنشه اشتباه می کنی منم ازش بدم می اومد اما باهاش صحبت کردم. نظرم عوض شد . نمی دونی چه جیگریه…
    هی خیلی تند رفتی و روغن لونگیتو زیاد کردی ایندفه نمی تونم باهات موافق باشم.
    اما برخی حرفاتو قبول دارم .
    نصرتی را فعلا بی خی. اونایی رو باید بچسبیم که با شعار های گول زنک میان کاره ایی میشن وگند می زنن به شهر و آدماش.
    مواظب بقایی باش برقش ترا نگیره. کشنده اس ها!

  18. مهسا محمدی گفت:

    با سلام به روح پر فتوح شهدای اسلام و امام راحل

    کاش همه اونایی که از هم بیخودی ایراد می گیرند کمی هم به فکر چوبر بودند. متاسفانه اونایی که دغدغه پیشرفت چوبر را دارند هم توسط برخی بیخبران تخریب می شوند.
    دوستان بیایید نیمه پر لیوان راببینیم
    از انتقاد برای تخریب استفاده نکنیم.

  19. ناشناس گفت:

    خانم مهناز بد نیست موقع حرف زدن یه خورده نزاکت به خرج دهید

  20. زهرا صلاحی گفت:

    منم از مطالبی که مهناز خانم و قلی پور گفتند دلم گرفت. میدانید چرا چون آنها نیمه خال لیوان را دیدند و نظر سطحی دادند که فقط باعث رنجش زحمت کشان چوبر می شود.
    آقای شوکتی تبریک ما را هم بپذیرید. برای شما و همه زحمت کشان چوبر از راه دور درود می فرستم. زنده باشید.
    نمی دانید مطالب این سایت که جدید می گذارید چقدر خوشحالمان می کند.
    واقعا دست مریضاد آقای شوکتی

  21. رسول گفت:

    متاسفم قلی پور

  22. رسول گفت:

    سلام من این سایتوخیلی دوس دارم.گاهی اوقات بازدیدهم میکنم چون سایت وطنه .امابرخلاف میل خودم چیزی دیدم که خیلی متاسفم.آقای قلی پور خیلی خواستم جواب ندم امانشد.آخه خوش انصاف شوکتی مگه نماینده مردمه توتهران مشکلاتتو بالحنی بد بهش میگی؟؟ تودفترشورانمیتونی ازمردم دفاع کنی میگی یعنی شوکتی مقصره؟ آخه تو میدان چوبر پول حیف ومیل شد توکجابودی؟ خیلی حرفا برات دارم امابه خودم اجازه نمیدم دخالت بیشترکنم. اگه تو بجای شوکتی خبرنگارشبکه خبر بودی میگفتی بچه آستارا هستم……… افتاد؟؟؟؟؟

  23. رسول گفت:

    درضمن میخواستی هنرمندان مطرح دیگه کی روبیارن؟النازشاکردوست یانیوشاضیغمی؟آخه توچی میدونی توریست وگردشگرچیه؟میخوای توچوبر بی حجابی روریشه کن کنی؟درآمدزایی شهروهم نمیخوای؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت میکشم

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876