چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

دومین رئیس جمهور شهید ایران + عکس
گرفتن پرینت
کد خبر: 10375  |   تاریخ انتشار:26 مه 2024   |   نویسنده: آرتمیسا جهانی

به گزارش چوبر نیوز، محمد علی رجایی دومین رئیس جمهور ایران به همراه محمدجواد باهنر نخست وزیر، ۸ شهریور ۱۳۶۰ با انفجار بمب در دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.

و حالا بعد از ۴۳ سال از این حادثه تلخ که رئیس جمهور و جمعی دیگر از هموطانمان را از دست دادیم، در خبری غیر قابل باور، هشتمین رئیس جمهور، جمهوری اسلامی ایران هم در مسیر خدمت به شهادت رسید.

 

ابراهیم رئیسی ۳۳ ماه یعنی دو سال و نه ماه ریاست جمهوری کرد که در این مدت ۴۹ سفر استانی داشت که به اکثر روستاهای کشور سفر کرده بود و در مجموع ۳۰۰ همت اعتبار برای توسعه نقاط مختلف کشور، در این سفرها تصویب کرده بود.

وی در آخرین سفر استانی خود به اذربایجان شرقی بعد از افتتاح سد قیز قلعه سی، از طریق بالگرد در حال برگشت به تبریز بود که به همراه امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و کادر پروازی؛ امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی، امیر سرتیپ دوم خلبان محسن دریانوش و سرهنگ دوم فنی بهروز، در حادثه سقوط بالگرد در محلی به نام  پیرداوود جنگل های ارسباران به شهادت رسیدند.

 

 


برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876