چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

دکتر دبیری؛ چهره جدید انتخاباتی تالش بزرگ
گرفتن پرینت
کد خبر: 10153  |   تاریخ انتشار:15 آگوست 2023   |   نویسنده: علیرضا شوکتی

طبق آمارهای وزارت کشور، ۴۸۸۴۷ نفر در این دوره برای ورود به ساختمان بهارستان پیش ثبت نام کرده اند.

به گزارش چوبر نیوز، انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال بر اساس قانون جدید برگزار می شود و در این قانون مرحله تازه ای به نام پیش ثبت نام وجود دارد که روند آغاز ثبت نام انتخابات را زودتر آغاز می کند به گونه ای که برای مجلس آینده از چند روز پیش مرحله «پیش ثبت نام» شروع شده و  موجب گردیده تا تحرکات سیاسی و انتخاباتی نسبت به دوره های پیشین سریعتر شروع گردد. میزان مشارکت ثبت نام کنندگان و تکاپوی انتخاباتی در نقاط مختلف کشور با لیست های متفاوتی که البته بطور غیر رسمی منتشر می شود خبر از انتخابات پرشور در اسفند ماه می دهد.

شهرستان تالش در غرب استان گیلان که به حوزه غیر قابل پیش بینی تا آخرین لحظه رای گیری برای کاندیداها مشهور است، این بار هم با ثبت نام اولیه ۵۰۰ نفری به استقبال انتخابات رفته است. البته با توجه به اینکه برخی کاندیداها هم ممکن است در تهران و یا حوزه های دیگر پیش ثبت نام کرده و در روزهای آخر به حوزه انتخابیه خود منتقل شوند، قطعا امار ثبت نام کاندیداهای احتمالی بیشتر از این خواهد بود.

حسن محمد یاری، علی حشمتی، دکتر سید رحیم میر کاظمی شیرآباد، فرشید ره انجام ، محمود شکری، علی فتح الهی، اسماعیل حسن زاده، دکتر سیده مرجان دبیری دلیجان، حسین نیرومند، محمد رضا سلامی، سید صادق نبوی، مهندس فرخ مهری نژاد خطبه سرا، التفات یگانه، علیرضا یوسفی، دکتر بهروز کرم دوست، میثم تحویداری، احسن الله رادمهر، بهنام ابراهیم زاده و کمال فرزانه کاندیداهای احتمالی تالش در انتخابات پیش رو می باشند که در سایت های خبری محلی ( تالشان نیوز، دیارمیرزا، آژیم، و… ) از آنها نام برده می شود.

حضور یک خانم در میان کاندیداهای احتمالی تالش بزرگ، نگاهها را بیشتر به سمت وی معطوف کرده که برنامه ها و اهداف وی از حضور در این جمع کاندیداهای احتمالی که هر کدام ادعای نشستن بر صندلی سبز بهارستان را دارند چیست؟

دکتر دبیری که سابقه فعالیت در بخشهای کلیدی از جمله رفاه اجتماعی، هدفمندی یارانه ها، توسعه اقتصادی کشاورزی پایدار، مشارکت همگانی بانوان در حوزه های ورزشی – اجتماعی، محیط زیست و گردشگری، آموزش و پرورش و ارتقاء منزلت بازنشستگان را در مدت بیست سال خدمت خود در وزارت کار و رفاه اجتماعی دارد، طرح های نو و جدیدی برای رفاه مردم این منطقه دارد.

دکتر دبیری معتقد است احترام به پیشکسوتان و تقدیر از انسانهای شایسته ای که برای رفاه مردم تلاش می کنند و مشارکت همگانی برای توسعه تالش بزرگ در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی  باید سرلوحه کارهای همه ما باشد که ادعای خدمت به خلق را داریم، حال چه داخل یا بیرون مجلس، هدف باید خدمت خالصانه به خلق باشد.

در روزهای آینده خبرهای بیشتری از این چهره جدید انتخاباتی تالش خواهید شنید. چهره ای که در صورت راه یابی به مجلس باید “تالش نوین” را برای نام این منطقه برگزید، چرا که وی شخصیتی عملگرا بوده و سوابق فعالیت های او گواه این مدعاست.

 

 


برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876