چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

با این دارو ۹۰% بیماریها درمان می شود
گرفتن پرینت
کد خبر: 10428  |   تاریخ انتشار:30 سپتامبر 2024   |   نویسنده: آرتمیسا جهانی

مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان از تولید یک مکمل غذایی طبیعی بر پایه ژل رویال خبرداد که ۹۰% بیماریها را درمان می کند.

به گزارش چوبر نیوز، سعید رحیم نیا، مدیرعامل شرکت هیلر گلوبال گفت: پس از سالها تحقیق و پژوهش، تیم سلامت و ایمنی این شرکت موفق به تولید محصول خوراکی بر پایه دانش بنیان شده است که ۹۰ درصد بیماریها را درمان می کند.

 

رحیم نیا اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان ایرانی توانسته برای اولین بار در دنیا ژل رویال تازه رو بدون نیاز به فریز در دمای محیط نگهداری و دلیوری کنه و با ترکیب ژل رویال با جلبک اسپرولینا و قارچ گانودرما و فرمولاسیون خاصی که داره تونسته مکمل غذایی طبیعی تولید کنه که به پیشگیری و بهبود بیماری های زیادی کمک میکنه.

وی افزود: این فرمول برای اولین بار در دنیا ثبت اختراع شده و در مسابقات جهانی ژنو سوییس ۲۰۲۴ فدراسیون مخترعین جهان ifia موفق به کسب مدال طلای جهان شد.

پژوهشگر ایمنی و سلامت شرکت هیلر گلوبال گفت : از این مکمل غذایی بعنوان معجزه دارویی طبیعت نام می بریم چرا که فرمول تهیه این محصول برپایه ژل رویال و عسل طبیعی همراه با گیاهان ارگانیک هست و بازخوردی که مصرف کوتاه مدت این دارو نشان داده بیش از ۹۰ درصد بیماران در امراض مختلف بهبود یافته اند و حتی نیاز دارویی شیمایی انها هم قطع شده است.

رحیم نیا اضافه کرد: مکمل های غذایی تولیدی این شرکت در حال حاضر شامل شربت HERO و HEDAI کرم ژل رویال HE BEST ومعجون های دارویی HEGO و HEPO هست که تمام مجوزهای بین المللی را اخذ نموده و در حال تولید انبوه و صادرات است. برای آشنایی بیشتر با این محصول کلیک کنید.

 


برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876