چوبر چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر
چوبر

انفاق “هر باغ یک نهال” در چوبر
گرفتن پرینت
کد خبر: 10358  |   تاریخ انتشار:08 آوریل 2024   |   نویسنده: آرتمیسا جهانی

 

مدیر عامل موسسه انفاق مهر چوبر از اهدا نهال کیوی به موسسه خیریه از طرف مردم خبر داد و گفت : با هم اندیشی برخی از باغداران کیوی چوبر طرحی مطرح شد مبنی بر اینکه هر باغدار کیوی یک نهال از باغ خود را به موسسه خیریه اهدا کند. حسین نصرتی هدف از این عمل شایسته باغداران کیوی را انفاق در راه خدا، طلب امرزش برای پدران و مادران خود و کمک به نیازمندان عنوان کرد. او گفت : هر باغداری که تمایل داشته باشد برای احسان پدر و مادر خود یک نهال از باغ خود را به موسسه اهدا کند، لازم است با حضور در موسسه یا تماس تلفنی و با هماهنگی کارشناس موسسه نهال مورد نظر را بنام موسسه ثبت نماید تا هر زمانی که تمایل دارد در هنگام برداشت محصول، میوه انرا به موسسه تحویل دهد.

نصرتی اضافه کرد اهدا یک نهال از هر باغ، هیچ مسئولیت حقوقی برای باغدار یا هیچ مالکیت حقوقی برای موسسه ایجاد نمی کند و ثبت اهدا یک نهال از هر باغ فقط به جهت آمار فعالیت ها و دریافت کمک های مردمی انجام می شود تا اعضا موسسه و مدیران از میزان کمک ها و دریافتی ها مطلع باشند.

انفاق “هر باغ یک نهال” در سالهای پیش هم مطرح شده بود و برخی افراد بطور بی نام میوه (یا مبلغ) یکی از نهالهای خود را به موسسه اختصاص می دادند که امسال با توجه به گستردگی این عمل خداپسندانه، این موضوع رسمیت یافته و ثبت می گردد.


برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)




© تمامی حقوق متعلق به چوبرنیوز می باشد. طراحی شده توسط: علیرضا دبیری و ماهر طهماسبی گروه توسعه نرم افزاری آیاز

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/chobarir/public_html/wp-includes/script-loader.php on line 2876